KMS'22

Váz

  • Hibrid váz:
    • szénszálas kompozit
    • monocoque
    • hátul térhálós acélcsőváz
    • acél bukócsövek
    • vázszerkezet tömege 18kg
  • áttervezett fejtámla-tartó
  • áttervezett, ergonomikusabb ülés

Motor & hajtás

  • Aktuátor segítségével működtetett szekvenciális váltó
  • Yamaha YZF R6 2004
  • 600 cm3
  • Egyedi szívó és kipufogó rendszer
  • Motec M800 motorvezérlő
  • Tüzelőanyag: 98-as benzin
  • Egyedi üzemanyagrendszer kompozit üzemanyagtartállyal
  • Lánchajtású Drexler Automotive Formula Student önzáró differenciálmű a hátsó tengelyen
  • Egyedi méretezett hűtőrendszer
  • Egyedi tervezésű lánckerék és titán féltengely

Futómű

  • Kettős keresztlengőkaros, nyomórudas állítható futómű
  • Lengéscsillapító: Öhlins TTx25 MkII
  • Tengelytáv: 1600mm
  • Nyomtáv:
    • Elöl: 1200 mm
    • Hátul: 1080 mm
  • Gumi: Continental C21
  • Felni: OZ Formula Student Magnesium
  • Egyedi tervezésű pedálrendszer
  • egyedi tervezésű kormánykerék, váltófülekkel felszerelve

Burkolat

  • Szénszálas kompozit

Fékrendszer

  • Tilton főfékhenger
  • Saját tervezésű  féktárcsák
  • APRacing féknyergek

Aerodinamika

  • CFD optimalizált aerodinamikai elemek
  • Üreges szerkezet az optimális tömeg/szilárdság érdekében
  • Extrém könnyű szénszálas kompozit alapanyagok a legkisebb tömeg eléréséhez
  • Alacsony sebességre tervezett geometria